Online groepscoaching

 Online groepscoaching

De laatste jaren heb ik gemerkt dat er behoefte is aan een meer flexibelere en intensievere manier van coachen. Daarom ben ik gestart met mijn Online Community.


Hoe ziet mijn online begeleiding er precies eruit?

Voordat je start in de groep hebben we eerst een kennismakinggesprek waarin ik je vragen stel zodat ik je alvast beter leer kennen. Ik vertel je dan ook met welke voedingsmiddelenlijst jij mag gaan werken. Ook adviseer ik je welke trainingen en opdrachten jij absoluut moet bekijken. Nu ben je klaar voor de start!


Zodra je aanmelding definief is voeg ik je toe aan de groep. Je vind hier een uitgebreide video met uitleg hoe je aan de slag kunt gaan met jouw voedingsmiddelenlijst. Je hebt nu ook toegang tot alle waardevolle info en trainingen die het afgelopen jaar geweest zijn.


Vanaf nu gaat het echt beginnen en krijg jij ook nog eens:


  • Elke maandag een nieuwe videotraining in de Facebookgroep. Deze zal gaan over een onderwerp waaraan op dat moment behoefte is. Durf dus gerust een onderwerp aan te dragen waar jouw belangstelling naar uit gaat!
  • Elke maandag stellen we ons weekdoel en focus
  • Elke woensdagochtend om 9.00 uur een live Coachsessie op Facebook (via Facebook Live), waarin je me live alle vragen kunt stellen die je maar wilt. Het is geen probleem als je hier niet bij kunt zijn. Je kunt namelijk je vraag van te voren stellen en later terug kijken.
  • Elke vrijdag mogen behaalde resultaten gedeeld en gevierd worden in de groep.
  • Ook deel ik fotoโ€™s en video's van hormoonproofmaaltijden en recepten in de groep. En natuurlijk is het nog leuker als de groep dit ook doet want zo motiveren en helpen we elkaar.
  • Ik geef je een kijkje in mijn dagelijkse leven en de manier waarop ik probeer zo goed mogelijk hormoonproof te leven binnen mijn eigen drukke leventje als moeder / vrouw en zelfstandig ondernemer. Je hoeft dus niet bang te zijn dat het jij het niet kunt, want als ik het kan kun jij het zeker!
  • Uiteraard zijn we er om elkaar te motiveren, stimuleren en waar nodig te corrigeren :-)




Hieronder wat reacties uit de groep:

 

  • Voel me minder opgefokt. Ik merkte dat ik de afgelopen jaren steeds stijver werd. Pijn hier en daar na het sporten. Mijn lijf voelt nu soepeler ๐Ÿ‘ ik heb van de week nog mijn zuurgraad getest en zit nu op 7,5 dus helemaal goed nu ๐Ÿ˜ƒ ik ben ong. 3 kg afgevallen maar dat was niet mijn doel. Ik ben zeer bewust geworden van het belang van gezonde voeding en hierdoor geinspireerd! Op naar een volgende fase in het proces.

  • Nu 4,5 kilo kwijt ๐ŸŽ‰ En ipv 1,5 liter cola light per dag, 1 glaasje per week. Voel me stiukken beter en geen honger of behoefte aan koekjes, chocola of andere meuk. Ik wordt er blij van ๐Ÿ˜Š

    Afgelopen maand heb ik meegedaan met het online programma. Mijn doelstelling was vooral afvallen. Doordat ik regelmatig stressoren heb, lukte het me niet om kilo's kwijt te raken. Met jouw programma, welke streng is, maar goed vol te houden, vlogen de kilo's eraf. Daar ben ik heel blij mee, maar eigenlijk ben ik nog meer verrast als ik zie hoeveel beter mijn bloeddruk en rust hartslag zijn geworden, ondanks de aanwezige onrust momenteel. Dit is voor mij een extra motivatie om deze aangepaste levensstijl te blijven volgen. Groetjes Danielle


  • Ik ben 4.8 kg kwijt๐ŸŽ‰ Ik zit al veel lekkerder in mijn vel. Gisteren een appelflap op mijn werk afgeslagen terwijl ik die heeeel lekker vind. Ik zit in een goede modus. Alleen savonds heb ik het af en toe een beetje moeilijk, overdag geen behoefte aan verkeerde dingen. Dus het gaat goed

  • Bij mij gaat het ook goed dit keer! Geen behoefte aan zoet (at ik toch al zeer weinig), nog geen sterke behoefte aan koffie, daar zag ik het meest tegen op. Voor mij is het zo dat ik drink alleen thee als ik ziek ben......๐Ÿ™„. A.s. maandag zit ik op de 3wk en ben nu ca 2 kg kwijt, maar dat is niet m'n doel zoals je weet. Ik slaap veel beter en voel me fitter!

  • Ik voel me fitter en heb wonderbaarlijk geen behoefte aan koffie, snoep en koek. Ik ben ong 4 kg afgevallen. Ben ik ook zeker blij mee. Ben me meer bewust van gezond eten, geeft Echt een fijn gevoel

    Blij, even met jullie delen

    Afgelopen dinsdag naar het zh geweest voor halfjaarlijkse controle. De arts was blij met mijn nieuwe gewicht (ik doe al een tijdje een speciaal dieet via mijn gewichtsconsulente Monique van Loon). Vanavond belde hij met de bloeduitslagen en deze waren echt helemaal goed. Ook de waardes die altijd maar net aan goed waren of net niet, die waren ook helemaal goed. Ik ben blij


    Whoehoe.... na de eerste 2 weken kan ik zeggen dat ik 1,5 kg kwijt ben en al mijn andere waardes/percentage zijn verbeterd!
    Blij mee!!


    Dat ik er voor 100% tegenaan ga... en hoewel ik echt afkickverschijnselen heb van suiker heb ik nog steeds niet gesnoept...

    En... ik drink graag noten cappuccino uit een zakje.... en hoewel ik het de hele week kon laten staan dacht ik van de week (ti
    jdens een momentje dat ik me slap voelde) ik ga zondigen en toch koffie drinken.
    Dus gemaakt.... 1 slok (gadver wat zoet).. en toch meteen spijt gekregen en koffie weggegooid ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š



    Vandaag kwamen ze naar mijn steunpanty kijken omdat de panty nog steeds om krolt. Hoe enthousiast de aanmeetster was dat mijn been in cm weer zijn geslonken is toch wel heel leuk om te horen en de complimenten.๐Ÿ˜Š
    Verder is het wel een minpunt dat je ben
    en elke keer slanker zijn waar door de panty niet de druk meer geeft. En je er maar 2 per jaar vergoed krijgt,๐Ÿ˜maar dat zien we dan maar weer. Dus ik ben wel heel blij!!๐Ÿ˜€


Iedere maandag is er een videotraining in de groep. Dit maakt dat de Online Community een steeds waardevollere groep wordt. De onderstaande onderwerpen zijn reeds aan bod geweest.


Training nummer:


  1. Het maken van jouw Eigen Goeroe Masterplan (Waarom en hoe  ga je doen wat je moet doen)
  2. Vocht / drinken
  3. Lunch
  4. Hormoonproof uit eten
  5. Bloedsuikerspiegel in Balans
  6. Hormoonfactor Schijf van 5
  7. 4 fasen van gedragsverandering
  8. Smaakversterkers
  9. Bewegen versus trainen
  10. Koolhydraten praatje
  11. Waterchallenge (Hoe drink je meer water)
  12. Goede Zelfzorg
  13. Glycemische Index
  14. Eet meer energie
  15. De 3 hormoon-assen
  16. Succes is een live-style
  17. Suppletie
  18. Brood daar zit wat in (Maar wat nou precies)
  19. Tussendoortjes
  20. Wat is de mogelijke oorzaak als het afvallen even niet lukt
  21. Hormoonproof verzorgingsprodukten
  22. Detox-water
  23. Hoe kun je eten in de zomervakantie
  24. Etiketten lezen
  25. Intermittend Fasting
  26. Koud douchen
  27. Bleekselderij
  28. Tip zonlicht (uit stressologie)
  29. Wat is jouw doel / focus na de vakantie
  30. Eerst bewegen dan eten en dan rusten (uit Aap met een buikje)
  31. Doe 1 ding tegelijk
  32. Basis kennis over de hormonen
  33. 30 Tips om de puntjes op de i te zetten
  34. Suikerchallenge (Hoe herken je suiker)
  35. 5 meest belangrijke tips voor de darmen uit mijn diverse opleidingen 
  36. Ontbijten


 






3 maanden online coaching inclusief voorgesprek  โ‚ฌ299


na de 3 maanden is verlening per maand a โ‚ฌ39 mogelijk




 Onderwerpen die aan bod kunnen gaan komen

 

Werking van ons hormoonsysteem - Hormoonproof eten - Bewegen en trainen - Stress - Mindset - Supplementen de zin en onzin - Hormoonproofproducten - Ontspanningsoefeningen - Borstgezondheid - Hormoonfactor Schijf van 5 - Door de bomen het bos weer zien - Goede zelfzorg - Recepten hormoonproof maken - Koolhydraten hulp of hype? - Darmen - Spijsvertering - Bloedsuikerspiegel in balans - Stofwisseling boosten - Voedinggerelateerde klachten - Hormoonklachten - Happy door de overgang - Anti-aging - En nog veel, heel veel meer!

 

 

Voor wie ?

Als je wilt gaan voor een blijvende lange termijnsverandering zowel mentaal als fysiek


Als je samen, met gelijkgestemden, deel wilt uitmaken van een betrokken groep zodat je niet alleen door mij gemotiveerd kunt worden maar ook door de groep.

Want samen sta je sterk!

 

Als je dagelijks gecoached wil worden en een stok achter de deur kunt gebruiken

 

Als je gezondheid als uitgangspunt wilt nemen en niet het getal op de weegschaal

Voor wie niet?

Als je niet graag werkt met Facebook

 

Als je liever 1 op 1 werkt dan in een groep

  

Als je een dieet wilt volgen met shakes, repen en calorieรซn tellen

Voordelen van online coaching

-Je kunt overal deel nemen
-In je eigen tijd dus wanneer het jou het beste uitkomt
-Dagelijkse coaching via FB ter ondersteuning
-Ondersteuning door trainingen en live Q & Aโ€™s
-De voordeligste manier om je hormonen en spijsvertering weer in balans te krijgen en je klachten te verbeteren
-Je maakt deel uit van een betrokken (besloten) groep zodat je niet alleen door mij gemotiveerd kunt worden maar ook door de groep. Want samen sta je sterk!

-Het is mogelijk om per maand tegen gereduceerd tarief te verlengen.


Contactgegevens

Concordialaan 145b

4871 ZA Etten-Leur

info@gewichtsconsulentemonique.nl

06-46763931

Tijden

Maandag     9.30-10.30 Burn & Relax Rucphen

Dinsdag       8.00-17.00 Praktijk Etten-Leur

Woensdag   8.00-17.00 Praktijk Etten-Leur

Donderdag    8.00-17.00 Praktijk Etten-Leur

Vrijdag           8.00-17.00 Praktijk Etten-Leur

Zaterdag       docent Kosmeoo Health Amersfoort

โ€ข Gewichtsconsulente Monique ยฉ 2019โ€ข